Alla inlägg den 15 maj 2007

Av Pernilla - 15 maj 2007 22:57

Så var denna dag till ända.

Ska bli skönt att krypa ned under täcket och mysa lite med Gullan och Sune innan man somnar.

Har suttit och tittat avundsjukt på Gullan som ligger och sover så sött bredvid mina fötter.

Hon är alldeles slut efter vår lek ute i regnet och pälsen hennes ser nu ut som en fluffboll efter jag duschat av henne.


Konstigt det där hur en liten hundvalp kan höja ens självkänsla så mycket. Det är precis som Fredrik sa tidigare idag: det är så skönt att hon blir så glad varje gång hon ser en.

Har aldrig träffat en gladare och piggare liten varelse. Spelar ingen roll vad man gör med henne så är hon lika nöjd och glad ändå.

Hon har även fått äta råa morötter idag istället för att tugga på mina fingrar vilket hon gladeligen tuggade i sig och tiggde efter mer naturligtvis.


Men katterna är kraftigt avundsjuka och tålamodet börjar nog tryta lite snart. Även för Sune trots att han är så tålmodig med henne. Fattar inte hur de orkar så ut med hennes skällande, nafsande, bitande och jagande efter dem. Skulle jag ha varit dem hade jag rymt för längesen...


Sov så gott alla 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad gör du med ditt liv?
 Ingenting/ Ingen aning
 Planerar att resa
 Ska gifta mig/ Bli sambo
 Plugga
 Jobbar
 Arbetslös
 Sjuk
 Pensionär
 Ska flytta
 Skaffa barn/ Djur
 Någonting men vet inte exakt vad...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards